Aan de Sudhoekstermiddelweg in Sint Annaparochie is zaterdagavond een auto te water geraakt. De melding kwam om 20.44 uur binnen, waarna de hulpdiensten groots uitrukten. Naast de blusgroep van Sint Annaparochie werden ook het Oppervlakte Reddingsteam uit Harlingen, brandweerduikers uit Leeuwarden, ambulance en een officier van dienst ingezet.

De brandweer heeft meerdere zoekslagen in het water uitgevoerd om uit te sluiten dat zich nog iemand in of rondom het voertuig bevond. Daarbij werd niemand aangetroffen. Vervolgens is de auto uit het water gehaald. Ook in het voertuig bleek zich niemand te bevinden.

De politie is daarna met de kenteken gegevens op zoek gegaan naar de eigenaar van de auto. Of de eigenaar inmiddels is achterhaald en hoe het voertuig in het water terecht is gekomen, is op dit moment niet bekend.

De oorzaak van het incident wordt verder onderzocht.

 

error: Bericht Beveiligd!